شرایط حمل رایگان و اکسپرس:
فروشگاه اکسپرس در تمامی شهرهایی که نمایندگی فعال دارد و مشتری در سایت ثبت نام نموده و کد اشتراک دریافت می نماید می تواند از حمل اکسپرس (سریع السیر) بهرمند شود و لیکن مبالغ فاکتورهای بالای 50،000 تومان نیز به صورت رایگان (بدون گرفتن کرایه حمل) در محل مشتری تحویل داده میشود و فاکتورهای خرید زیر این مبلغ به صورت سریع السیر کمتر از 2 ساعت به مشتری ارائه میشود و لیکن 5،000 تومان پیک کرایه دریافت می نماید که به فاکتور خرید مشتری اضافه میگردد. 
 

روشهای ارسال:

1- پیک اکسپرس درون شهری: این نوع پیک بصورت اکسپرس و سریع السیر بوده و بصورت موتوری و خودروئی از طرف نمایندگی هر شهراقدام به حمل کالاهای مشتری از فروشگاه به محل مورد نظر مشتری در کمتر از 2 ساعت  پس از سفارش خواهد نمود و در صورتیکه مبلغ فاکتور مشتری بیشتر از 50،000 تومان باشد حمل بصورت کاملاً رایگان نیز می باشد.

2- پیک اکسپرس ویژه برون شهری: این نوع پیک نیز بصورت اکسپرس و سریع السیر بین شهری در هر استان یا بین استانی در استان های همجوار می باشد که سفارشات هر شهر در یک استان را در کمتر از 6 ساعت در صورتیکه بین دو شهر نمایندگی وجود داشته باشد و در صورتیکه نمایندگی در دو شهر وجود نداشته باشد در یک استان 12 ساعت و در استانهای همجوار 24 ساعت پس از سفارش ، کالا را به مشتری تحویل خواهد داد. و در استانهایی که فاصله بیشتری نسبت به یکدیگر دارند در برخی موارد ممکن است بین 48 الی 72 ساعت بطول انجامد. که در همه این موارد  چون حمل بصورت اکسپرس و ویژه با سیستم حمل اختصاصی شرکت انجام خواهد شد کرایه آن محاسبه واز مشتری علاوه بر مبلغ کالا جداگانه اخذ خواهد شد.

3- تیپاکس ، پست جمهوری اسلامی ایران ، پست هوایی و ... فروشگاه علاوه بر بخش ارسال پیک اکسپرس درون شهری و برون شهری خود، از طریق شرکتهای پستی تیپاکس و پست جمهوری اسلامی ایران و هواپیمایی و.. نیز سفارشات مشتریان را ارسال می نماید. و کرایه بار به این روش نیز به فاکتور مشتری اضافه می گردد، و زمان آن نیز با توجه به روش حمل متغیر است.  مشتریان می توانند در مرحله سفارش  از بین روشهای ارسال ممکن یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر یک از شرکتهای پستی به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن شرکت می باشد.

نکات مهم در زمان ارسال کالا توسط شرکتهای پستی
در مواردی که ارسال توسط شرکتهای پستی انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم به شرکت پستی مورد نظر مشتری در حداقل بازه زمانی و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد. در این موارد و به منظور احتیاط بیشتر، فروشگاه کالا را تا سقف ممکن بیمه می نماید (در صورتیکه شرکت مربوطه بیمه ارسال داشته باشد) تا نگرانی از بابت خسارت احتمالی برای مشتریان وجود نداشته باشد.
علاوه بر بیمه، فروشگاه گزینه بسته بندی سفارشی (که شامل پوشش های اضافی در بسته بندی می باشد) را نیز برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان به هر روش ارسال اضافه نموده است.
مجددا یادآوری می گردد که مشتریان هنگام دریافت کالا از شرکتهای پستی می بایست صحت و سلامت بسته بندی را چک، کالا را از بسته بندی خارج و سلامت ظاهری آن را تایید و سپس رسید دریافت کالا از شرکت پستی مربوطه را امضاء نماید زیرا در غیر اینصورت امضاء دریافت کالا به منزله دریافت صحیح و سالم کالا بوده و پس از آن هیچگونه ادعایی از جانب مشتری توسط شرکتهای پستی قابل پذیرش نیست. بر این اساس لازم است در صورتیکه کالای مربوطه دارای هر گونه ایراد و یا مشکلی باشد، مشتری ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع نمایند و از طریق فروشگاه پیگیر موضوع گردد.
لازم به توضیح است که هر گونه اقدامی خارج از چارچوب فوق موجب خواهد گردید که فروشگاه امکان هیچگونه پیگیری و حمایت از مشتریان را نداشته باشد

مدت زمان و بازه زمانی تحویل سفارشات:

معمولاً سفارشات داخل شهری توسط پیک سریع السیر فروشگاه  ظرف کمتر از 2 ساعت در محل مشتری تحویل داده خواهد شد و سفارشات بیرون شهری که تا ساعت 14:00 نهایی می شوند چنانچه در محدوده استان محل زندگی مشتری باشد همان روز کاری تحویل مشتری یا شرکت پستی مربوطه (انتخاب شده توسط مشتری) می گردند، با این حال فروشگاه جهت رفاه حال مشتریان سعی می کند سفارشهایی که تا ساعت 17:00 نیز نهایی گردیده اند و ارسال آنها .توسط فروشگاه می باشد را در همان روز کاری برای مشتریان ارسال نماید و پس از ساعت 14:00 در روز بعد تحویل مشتری یا پست خواهد گردید.

به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیرمترقبه، بازه زمانی تحویل کالا به مشتریان در مواردی ممکن است بیشتر از 2 ساعت با پیک اکسپرس درون شهری و یا بیشتر از ساعات ذکر شده نیز در موارد بین شهری و بین استانی بطول انجامد که فروشگاه و سیستم حمل اکسپرس در این موارد جریمه یا غرامت یا مسئولیتی در این موارد نادر بر عهده ندارد. و لیکن سعی خود را می نماید بندرت این موارد پیش آید.  و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیراینصورت تمامی مسئولیت و هزینه های آن بر عهده مشتری می باشد.