شرایط تضمین قیمت و روش های پرداخت

 
تضمین قیمت:
 
 
تضمین قیمت کالاهای اکسپرس بدین معناست که مشتری میتواند کاملاً مطمئن از یک خرید ارزان و با مناسب ترین قیمت خرید نماید و در صورتیکه قیمتی پایین تر از قیمت خریداری شده در بازار بیند فروشگاه اکسپرس نیز به همان میزان برای مشتری تخفیف خواهد داد. تمام کالاهایی که مشتری از فروشگاه های اکسپرس دریافت می نماید تا 24 ساعت تضمین قیمت داشته و در صورتی که مشتری در بازار قیمتی  در چند فروشگاه ارزان تر از قیمت خریداری شده خود ملاحظه نماید میتواند جهت تخفیف تا همان مبلغ مورد را مکتوب به نمایندگی فروش گزارش داده تا پس از پیگیری نمایندگی و احراز واقعیت مبلغ مابه التفاوت را به عنوان تخفیف و برگشت وجه به مشتری در پنل مشتری لحاظ نموده و مشتری در خریدهای بعدی می تواند از آن استفاده نماید.
 

مراحل ثبت سفارش و خرید:

با توجه به آنکه موجودی کالاهای فروشگاه و قیمتها در طول زمان در حال تغییر می باشند، برای انجام خرید لازم است مشتریان در مرحله اول توجه به  قیمت کالا و موجود بودن کالا یا عدم موجود بودن کالا را داشته باشند.
پس از ثبت سفارش اولیه و کامل کردن فرم سفارش ، پیش فاکتور برای مشتری قابل نمایش می باشد و در صورت تایید مشتری می تواند سفارش خود را نهایی نماید.
کاربران و مشتریان برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما در صورت ثبت نام، علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به ورود اطلاعات نمی باشند، می توانید از مزایای آن از جمله آگاهی از فروش ها و تخفیفات ویژه و دیگر مزایا بهره مند شوند. با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد فروشگاه، به فروشگاه اختیار می دهند تا جهت برقراری ارتباط مورد استفاده قرار گیرند.مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.

روش های پرداخت: 

1- پرداخت اینترنتی: (بوسیله رگاه بانک الکترونیکی در درون سایت با رمز دوم کارت اعتباری انجام میشود)

2- شارژ پنل: (مشتری میتواند ابتدائاً به هر مبلغ که میخواهد پنل خود را شارژ نموده و تا در مواقع مورد نیاز از هر جایی حتی بدون کارت بانکی و پول نقد از اعتبار پنل خود خرید کالا و پرداخت آن را انجام دهد )

3- پرداخت نقدی در محل مشتری: (مشتری میتواند پس از تحویل کالا توسط پیک یا مامور پست بصورت نقدی مبلغ خرید خود را با پیک یا آورنده کالا حساب نماید و رسید پرداخت نقدی دریافت نماید)

4- پرداخت بوسیله کارت اعتباری و دستگاه POS سیار: (که پیک اکسپرس در محل مشتری به همراه خود ارائه نموده و مشتری بوسیله کشیدن کارت عابر بانک در دستگاه مبلغ فاکتور را پرداخت می نماید.) 

5- کارت به کارت: (از دستگاه خود پرداز بانک مشتری مبلغ خرید خود را بحساب کارت بانکی مشخص شده در سایت واریز می نمایدو شماره واریزی را ثبت می نماید.)

6- واریز به حساب:(مشتری وارد بانک شده و مبلغ مشخص شده خرید را به یکی از شماره حساب های مشخص شده در سایت واریز می نماید و شماره واریزی را ثبت می نماید.)